Rozwój
Każda nowozatrudniona osoba przechodzi szkolenie wstępne na stanowisku.
Każdy Specjalista ds. Produktów Medycznych rozpoczyna pracę od kilkutygodniowego, wysokiej klasy szkolenia początkowego.
Jakie są cele szkolenia początkowego?
1. Wyposażenie w wiedzę i umiejętności niezbędne w promocji leków za które jest się odpowiedzialnym.
Aby zostać Specjalistą ds. Produktów Medycznych nie wystarczy znać sam produkt.
Równie ważna jest znajomość tła medycznego i konkurencji bo to daje podstawy bycia partnerem w rozmowie z lekarzem. Dlatego na poznanie każdego produktu i jego otoczenia poświęcamy kilka dni i kończymy je sprawdzeniem wiedzy. Równolegle rozwijamy umiejętności komunikacyjne i sprawne prowadzenie rozmowy z lekarzem.
To właśnie rozmowa z lekarzem na temat danego produktu jest obok sprawdzonej wiedzy formalnym zakończeniem szkolenia z każdego produktu.
2. Zapewnienie przygotowania pod względem organizacyjno-logistycznym
Aby zostać Specjalistą ds. Produktów Medycznych nie wystarczy potrafić skutecznie promować produkty.
Ważne jest poznanie prawa farmaceutycznego, zasad ochrony danych osobowych czy reguł związanych z bezpieczeństwem farmakoterapii. Istotne jest poznanie zasad wewnątrzfirmowych dotyczących wydatków, samochodów służbowych.
Specjalista ds. Produktów Medycznych powinien umieć korzystać ze wsparcia jakie dają mu programy raportujące i wyniki sprzedaży.
Ważna jest także umiejętność pracy w aptekach zarówno otwartych jak i zamkniętych.
Po 6 miesiącach spotykamy się ponownie na tzw. follow-up szkolenia początkowego.
Dofinansowanie szkoleń dla Pracowników
Rozumiemy potrzebę doskonalenia dlatego wspieramy rozwój Pracowników i umożliwiamy podnoszenie kwalifikacji.
Dofinansowujemy studia podyplomowe, szkolenia i kursy zawodowe oraz szkolenia językowe.
Dofinansowanie obejmuje również zakup książek oraz zakup lub prenumeratę czasopism naukowych.
Rozwój poprzez wspólne działanie
Rozwój poprzez wspólne działanie jest jedną z naszych wartości.
Rozwój rozumiemy również jako dzielenie się wiedzą i wymianę doświadczeń wewnątrz organizacji. Praca zespołowa, uczenie się od innych Pracowników, coaching, to wszystko narzędzia, które pomagają nam rozwijać obecne i zdobywać nowe kompetencje.
Każdego roku organizujemy cykle spotkań z inspirującymi mówcami, szkoleniowcami, pasjonatami z rożnych dziedzin życia. Zwiększamy naszą samoświadomość w różnych obszarach, np. bezpieczeństwo w sieci czy ekologia.